Punta Cana, escenari de luxe del primer Torneig Internacional Las Américas FCBEscola

28 equips jugaran del 16 al 18 de desembre el primer torneig internacional FCBEscola fora de Barcelona

Les instal·lacions de Cap Cana (Punta Cana, República Dominicana) acolliran del divendres 16 fins diumenge 18 de desembre la primera edició del Torneig Internacional Las Américas FCBEscola. Aquesta competició, que comptarà amb un total de 28 equips participants, està reservada només per als alumnes de les FCBEscoles d’arreu del món i tindrà una representació de tres equips de l’escola de Barcelona.

L’edició inaugural del torneig reunirà en aquestes tres jornades esportives prop de 350 nens i nenes de República Dominicana (Santo Domingo), el Brasil (Rio de Janeiro), el Japó (Fukuoka i Katsushika), els Estats Units (Charlotte i diferents campus), Puerto Rico, Equador i Barcelona.

La categoria de Preformació, la dels jugadors nascuts els anys 2007 i 2008, comptarà en aquesta ocasió amb un total de 9 equips; per la seva banda, la categoria de Formació (nascuts el 2005 i 2006) serà la que tingui una participació més gran, amb 13 esquadres inscrites. Finalment, a la categoria de Precompetició (2003 i 2004) jugaran 6 equips. L’FCBEscola Barcelona participarà amb un conjunt a Preformació i dos més a Formació.

El sistema de competició de la primera edició del Torneig Internacional Las Américas enfrontarà els equips en lliguetes de grups les jornades de divendres 16 i dissabte 17. Per la seva banda, el diumenge 18 es jugarà únicament la fase final. La durada habitual dels partits serà de 25 minuts, mentre que a les finals es disputaran dues parts de 20 minuts.

Segueix l’actualitat del torneig #FCBEscolaAmericas

Per estar al corrent de tot el que passi durant els dies previs a la competició i durant el primer Torneig Internacional Las Américas FCBEscola, us animem a consultar la pàgina web oficial de l’FCBEscola www.fcbescola.cat i el compte de Twitter www.twitter.com/fcbescola, des del qual s’està promovent l’etiqueta #FCBEscolaAmericas per seguir la conversa de l’esdeveniment.