Dídac Lee visita l’FCBEscola Dubai

El directiu del FC Barcelona va viure una jornada de Lliga dels prop de 900 alumnes de l’escola d’Orient Mitjà ubicada a la Dubai British School

El membre de la Junta Directiva del FC Barcelona Dídac Lee va visitar ahir les instal·lacions que l’FCBEscola Dubai té a la Dubai British School. Lee es va reunir durant bona part de la jornada amb Seif Tawfik, el ‘partner’ responsable de l'escola dubaitiana, que aquest any celebra la seva novena temporada de classes.

En aquesta visita institucional, Lee va poder gaudir de diversos partits de la jornada setmanal d'una FCBEscola que compta amb prop de 900 nens aprenent a jugar a futbol entre alumnes de l’Escola i la Tecnificació. El directiu també va compartir unes paraules d'ànim amb els tècnics locals abans de finalitzar la jornada amb una fotografia de família amb tots els integrants de la plantilla de l’FCBEscola i alguns jugadors.

L’FCBEscola és el model d'escola de futbol pròpia del FC Barcelona dirigida a nens i nenes i que té com a objectiu principal la formació integral dels seus alumnes. Aquest model d'escola de futbol, exportat a escala internacional, pretén estendre la marca Barça i transmetre la filosofia de treball i els valors del Club a la resta del món.

L'escola dubaitiana és una de les que compta amb una tradició més gran en la història d'aquest projecte futbolístic del FC Barcelona, amb nou temporades en funcionament. Es tracta d'una de les dues escoles situades a l’Orient Mitjà, juntament amb la de Riyadh (Aràbia Saudita), engegada aquest 2016.

El FC Barcelona compta amb un total de 23 FCBEscoles repartides per tot el món, més de 160 Campus i 50 Clínics anuals, amb una presència en més de 50 països dels cinc continents i la participació de més de 30.000 nens entre les diferents activitats promogudes des de l’FCBEscola.