Szymon Mlynarczyk comença a gaudir del seu premi del Concurs Literari FCBEscola Varsòvia

El jove polonès va guanyar el certamen amb un relat inspirat en Xavi Hernández

El jove polonès Szymon Wieslaw Mlynarczyk ja es troba a Barcelona per gaudir del seu premi com a guanyador del Primer Concurs Literari de l’FCBEscola Varsòvia amb motiu de la fira del llibre de la capital polonesa. El premi consistia en un viatge a la nostra ciutat per viure un partit en directe al Camp Nou, el FC Barcelona – Màlaga d’aquest dissabte 19, i una visita al Camp Nou Experience que farà l’endemà abans de tornar cap a casa.

Szymon va guanyar el concurs literari celebrat al mes de maig, on havien de fer referència a algun jugador de la història del Club amb un relat basat en la figura de Xavi Hernández que va tenir el nom de Marzenie, que vol dir “somiar”. A més del viatge i l’experiència de visitar el Camp Nou un dia de partit i el tour per les instal·lacions, també va endur-se una samarreta signada per Messi, Neymar i Suárez i un llibre sobre Messi.

El FC Barcelona va participar a la Fira del Llibre de Varsòvia, celebrat a l’Espai Sofà Literari de l’Estadi Nacional de Varsòvia, de la mà de l’Institut Ramon Llull. El certamen, que va rebre més de 60 textos, va comptar en el seu lliurament de premis amb la presència del vicepresident de Relacions Internacionals i Institucionals del FC Barcelona, Carles Vilarrubí.