Rafinha visita els participants del clínic de l’FCBEscola Charlotte i Campus nord-americans

La trobada va tenir lloc aquest passat diumenge 23 al migdia a la Sala de Premsa de la Ciutat Esportiva Joan Gamper

El jugador del primer equip del FC Barcelona Rafael Alcántara, ‘Rafinha’, ha visitat un centenar de nois i noies procedents de l’FCBEscola de Charlotte i dels Campus nord-americans de Washington, Indianapolis, Columbus, Saint Louis, Richmond i Raleigh, que estan realitzant a les instal·lacions del Club un clínic que durarà tota la setmana.

La trobada es va realitzar el diumenge 23 al migdia a la sala de premsa de la Ciutat Esportiva Joan Gamper, on els participants del clínic havien passat el matí gaudint de diferents partits de les categories de formació.

Rafinha es va mostrar molt afectuós amb els joves jugadors en aquest acte previ a les sessions d'entrenaments que els futbolistes nord-americans intercalaran amb una sèrie de partits contra diferents equips de la Ciutat Comtal. La visita finalitzarà diumenge que ve, després d'haver gaudit al Camp Nou de la trobada contra el Granada CF.