El V Torneig Internacional de l’FCBEscola reunirà a més de 1.200 jugadors

Un total de 26 escoles d’arreu del món participaran en els 327 partits que es disputaran durant la Setmana Santa repartits en quatre categories

El V Torneig Internacional de l’FCBEscola, que es jugarà del 21 al 24 de març als camps annexos al Miniestadi, ja comença a agafar forma. Avui s’ha fet públic el calendari del torneig en el que participen 107 equips de 26 escoles d’arreu del món amb una xifra rècord de nens i nenes participants que arriba als 1.211 i que representen a 19 països. En total seran 327 partits repartits en les quatre categories del torneig (Iniciació, Preformació, Formació i Infantil).

En els quatre dies de festa blaugrana hi participaran fins a 26 escoles barcelonistes d’arreu del món: Barcelona, Varsòvia, Istanbul, Casablanca, Egipte, Dubai, Fukuoka, Katsushika, Delhi NCR, Singapur, Aràbia Saudí, Itàlia, Vancouver, FCB Escola Tecnificació , Catalunya, Tenerife, Balears, Perú, Rio de Janeiro, Sao Paulo, Santo Domingo, Florida, USA RED, USA BLUE, Carib i USA YELLOW. D’aquesta manera s’arriba a una xifra de participants que supera considerablement els 1.000 jugadors de l’última edició i els 800 de l’anterior.

Les finals per Barça TV

Les finals es disputaran el dia 24 de març al Miniestadi i seràn retransmeses per Barça TV. Es poden presenciar els partits de manera gratuïta i es pot seguir l'actualitat a través de les xarxes socials amb el hashtag #FCBEscola.

Els campions de la passada edició van ser l’FCBEscola Blaugrana, en categoria d’Iniciació; l’FCBE USA Red (Preformació); l’FCBItàlia (Formació); i l’FCBET Tenerife  (Infantil).