L’FCBEscola Perú ja prepara el V Torneig Internacional

Els peruans, que conserven un gran record de l’edició de l’any passat, vindran a Barcelona amb cinc equips repartits en les categories de preformació, formació i precompetició

Nervis, molts nervis són els que es respiren aquests dies de preparatius a la seu de l’FCBEscola Perú a Lima. I és que tots els nens i nenes que han de viatjar a Barcelona per disputar el V Torneig Internacional de l’FCBEscola compten amb els dits de la mà els dies que falten per pujar a l’avió. El rècord dels bons moments viscuts a l’última edició està encara tan present que a l’escola no es parla d’una altra cosa: el torneig. El bitllets d’avió ja estan comprats i els jugadors s’allotjaran en un hotel a Esplugues de Llobregat. En total són cinc els equips que vindran des del Perú: dos de Preformació, dos de Formació i un de Precompetició.

“Estan molt emocionats, no només per jugar a les instal·lacions del Barça, on s’han format els seus ídols, sinó per poder visitar la ciutat. Per a molts d’ells és el viatge de la seva vida, ja que mai han sortit del seu país, i per a les famílies és un repte molt gran”, explica Juanjo Luque, director de l’FCBEscola Perú.

Visitaran el Museu del Club

L’expedició de Lima arribarà el dissabte 19 de març a Barcelona. El diumenge s’entrenaran i és molt probable que juguin algun partit amistós amb els diferents equips del CF Igualada per agafar ritme de cara al Torneig. A la tarda visitaran el Museu del FC Barcelona abans d’afrontar la competició de dilluns. El V Torneig Internacional FCBEscola es disputa del 21 al 24 de març als camps annexos del Miniestadi i comptarà amb la presència de més de 1.200 jugadors d’arreu del món en aquesta gran festa del barcelonisme.