Els equips Sub10 i Sub13 de l’FCBEscola Florida, campions de la Weston Cup

La competició va reunir a un total de 700 equips de la categoria Sub8 fins la Sub19

L’FCBEscola Florida ha estat la dominadora del Torneig Weston Cup & Showcase, un dels torneigs amb més prestigi de tot Florida, després de la victòria dels seus equips Sub10 Blue i Sub13 Blue a la classificació final. Aquesta competició de categories inferiors des del Sub8 fins al Sub19, organitzada pel Weston FC, va comptar amb més de 700 equips provinents de diversos estats americans, de les illes Turks & Caicos, Brasil, Haití o Canadà entre altres països.

Els dos triomfs de l’escola blaugrana van ser dels més destacats de la competició. La victòria del Sub13 Blue va ser contra la PSG Academy per un còmode 4-1, mentre que a la final del Sub10, l’equip de l’FCBEscola Florida va imposar-se per un ajustat 3-2 al West Pines United. També va destacar l’actuació del Sub8 Blue, que va arribar a les semifinals de la competició, mentre que el Sub12 Blue va quedar-se fora de la ronda dels quatre millors per la diferència de gols a la fase de grups.

El director de Projecte Local de l’FCBEscola Florida, Miquel Castiella, ha reconegut: “Tots els equips participants de la nostra escola han demostrat un bon nivell de joc i han competit mostrant el joc de combinació característic del segell FCBEscola. També els valors de l’FCBEscola s’han reflectit en el terreny de joc quan, en un dels partits de la fase de grups del Sub10 Blue, l’equip va deixar que el seu oponent marqués un gol perquè amb anterioritat s’havia aprofitat un bot neutral per anotar un gol, quan s’havia d’haver retornat la pilota a l’equip contrari, que era el que tenia la possessió en el moment en què l’àrbitre va aturar el joc”.