Trobada entre les Barça Academy del Japó i l'Infantil B a Osaka

Les quatre escoles gaudeixen d'un entrenament a Osaka abans del debut al Junior Soccer World Challenge de l'Infantil B.

Les quatre escoles oficials de futbol del FC Barcelona al Japó han compartit aquest matí un divertit entrenament a les instal·lacions del Gamba Osaka juntament amb els jugadors de l'equip Infantil B del Club, que demà dijous debuta en la Júnior Soccer World Challenge que es disputa a Osaka.

Aquesta trobada ha servit per a reforçar els llaços existents entre els equips del futbol formatiu del FC Barcelona i les Barça Academy nipones, situades a les localitats de Fukuoka, Nara, Katsushika i el barri de Tòquio de Shinagawa Oimachi.

Després de ser rebuts pels joves nipons amb un passadís d'honor, els jugadors dirigits per Albert Puig i Arnau Blanco, tots dos ells sorgits de la Barça Escola Barcelona, i els esportistes de les acadèmies han realitzat un entrenament conjunt de 40 minuts que ha precedit a tres partits que els ha enfrontat a les diferents escoles.

Finalment, s'ha celebrat una fotografia de família entre tots els esportistes i membres del staff tècnic i els jugadors japonesos han obsequiat amb diferents regals als jugadors de l'Infantil B i els han desitjat molta sort en la competició internacional. Des de les dues parts s’ha destacat que l’activitat ha estat molt enriquidora, ja que els esportistes locals estaven molt il·lusionats amb la visita dels jugadors del formatiu, mentre que els barcelonins també estaven molt motivats  per viatjar per primer cop al Japó a jugar un torneig internacional.

L'equip del formatiu ha quedat enquadrat en el Grup H, on es veurà les cares amb el Vegalta Sendai, el JFA Training Center i el Daiwa House Futures en la primera fase. Els encreuaments finals arrenquen el pròxim dissabte.

La nota curiosa de la jornada ha estat el retrobament de tres reusencs, els esportistes Ángel Jiménez i Jofre Torrents i el director de Projecte Local de la Barça Academy Nara, Raul Cosials, que van coincidir recentment en les files del Reus.