Cinc esportistes de la Barça Escola Barcelona accedeixen als equips formatius

De cara a la 2020/21 s’incorporen tres jugadors de futbol, un de bàsquet i un de futbol sala a les categories inferiors del FC Barcelona

La pròxima temporada 2020/21, un total de cinc esportistes que durant la darrera campanya han estat formant part de les diferents categories de la Barça Escola Barcelona han estat seleccionats per diversos equips formatius per formar part la pròxima campanya de les seves plantilles. En aquesta ocasió, seran tres futbolistes, un jugadors de bàsquet i un altre de futbol sala els que han fet el pas de l’escola cap als equips inferiors del FC Barcelona d’aquí a unes setmanes.

En el cas del futbol, la jugadora Miranda Sterer (nascuda el 2009), començarà els entrenaments amb l’equip Aleví E de cara a la temporada 2020/21. Entre els equips formatius masculins, Frank Dídac Sánchez (2012) entrarà a formar part de l’equip Prebenjamí, mentre que Marc Martínez (2010) serà nou integrant dels equips formatius del Club a la categoria Aleví. Martínez arriba a la Ciutat Esportiva Joan Gamper procedent de la Barça Academy Perfeccionament de Lleida, ubicada a Torrefarrera, on ha estat participant en els entrenaments sota l’estil de joc i valors Barça durant aquesta darrera temporada. Precisament és el primer jugador de l’escola de perfeccionament lleidatana que s’incorpora als equips inferiors del Club.

Pel que fa al bàsquet, per tercer any consecutiu un jugador de la Barça Escola Barcelona, liderada per Roberto Dueñas i Nacho Solozabal, s’incorporarà a les categories inferiors de la secció. El Xavi Cruz (2010) formarà part de l’equip Mini del FC Barcelona després d’haver jugat durant les quatre darreres temporades a la Barça Escola, és a dir, des del dia de la seva posada en marxa.

I després de la seva primera temporada en funcionament, la Barça Escola Barcelona Futsal també tindrà el seu primer jugador dins dels equips formatius per a la nova campanya, a l’equip de la categoria Aleví. A dia d’avui, aquesta plaça no té encara un propietari amb nom i cognom, ja que les circumstàncies ocasionades per la crisi de la Covid-19 ha fet que no es poguessin dur a terme les darreres proves de selecció entre els dos jugadors que optaven a aquesta. La decisió final es prendrà durant la pretemporada amb l’equip del formatiu, on tots dos hi prendran part.