La Barça Academy Varsòvia celebra el seu desè aniversari

L'esdeveniment ha comptat amb un torneig per a 300 esportistes de les millors escoles de Polònia

Varsòvia s’ha convertit en la primera ciutat europea on la seva Barça Academy celebra el seu desè aniversari. Fins avui ja ho havien fet les escoles de futbol que el FC Barcelona té al Caire (Egipte), Dubai (Emirats Àrabs Units) i Fukuoka (Japó). L’esdeveniment principal ha tingut lloc aquest cap de setmana a les instal·lacions que la Barça Academy Varsòvia té a la capital polonesa, on a més s’ha realitzat un torneig amb prop de 300 participants dels principals clubs de futbol del país.

L’acte commemoratiu ha comptat amb la presència del director del projecte Barça Academy a nivell mundial, Carles Martín, i del director de Projecte Internacional de Barça Academy a Europa, l’Orient Mitjà i Àfrica, Marc Sabaté, que van dirigir unes paraules a les famílies i esportistes assistents juntament amb el màxim dirigent de la Barça Academy Varsòvia, Wiesław Wilczyński, i al president del Legia Varsòvia, Dariusz Mioduski.

En el torneig van participar tres centenars d’esportistes nascuts els anys 2011, 2012 i 2013, que a més van acabar amb grans resultats per a l’escola culer, amb la victòria a la categoria 2013 del Barça Academy Varsòvia Grana, les segones posicions el 2011 i 2012 del Barça Academy Varsòvia Blau i la tercera posició el 2011 del Barça Academy Varsòvia Blau. El triomf a la categoria 2011 va ser per al Polònia Warszawa i a la 2012 per al Jagiellonia Bialystok.