Un jugador de la Barça Academy Delhi, al llibre de l’Índia dels rècords

Karunavataram Dhyani, jugador de 7 anys de la Barça Academy Delhi, acaba d’ingressar al “The India Book of Records” després de batre el rècord d’aconseguir el màxim nombre de tocs de pilota amb totes dues cames en només un minut. El jove indi, que fa tres temporades que juga a l’escola de futbol que el FC Barcelona té a la capital del seu país, ha aconseguit una marca de 146 tocs en només 60 segons, superant els 137 que ell mateix ja havia fet l’any passat.

Dhyani forma part dels equips que la Barça Academy Delhi té a Noida, una de les 6 seus que l’escola té repartides al voltant de la capital de l’Índia. Els seus tècnics destaquen que Karuna “és un autèntic exemple de dedicació i de constància, ja que en els tres anys que fa que és amb nosaltres no s’ha perdut mai ni un sol entrenament”.

A més d’aquest rècord aconseguit gràcies a la seva gran habilitat amb la pilota, el jove indi també ha estat el guanyador de la competició “The Football Delhi – Talent Hunt” a la categoria de menors de 7 anys.

El projecte Barça Academy es troba actualment a quatre ciutats de l’Índia, a Delhi, Bombai, Bangalore i Pune. L’escola de futbol del FC Barcelona està treballant a un total de 19 centres on més de 1.600 joves indis estan aprenent a jugar a futbol sota la metodologia i els valors del Club.