La Barça Escola Barcelona i els Camps Itàlia es reparteixen els trofeus de la Barça Academy World Cup 2022

El torneig acaba amb un gran nivell esportiu a les quatre finals celebrades

La Barça Academy World Cup presented by Allianz 2022 ha arribat al punt final amb la disputa de les finals del torneig sobre la gespa natural del Camp 7 de la Ciutat Esportiva Joan Gamper, on s'ha celebrat íntegrament aquesta edició. Els trofeus han quedat dividits a parts iguals per a la Barça Escola Barcelona, ​​dominadora de les categories més petites, i dels Barça Academy Camps Itàlia, que s'han endut el triomf a Sub-12 i Sub-14.

El lliurament de premis ha estat presidit pel vicepresident esportiu del FC Barcelona, ​​Rafa Yuste, i pel director del projecte Barça Academy, Carles Martín, a més del membre de Gabinet de Presidència Enric Masip. En aquesta novena edició han pres part un total de 1.150 nens i nenes entre els 6 i els 14 anys que han representat 15 països i un total de 26 Barça Academy i Barça Academy Camps.

WhatsApp Image 2022-04-14 at 4.31.44 PM

Al terreny competitiu, aquesta edició 2022 serà recordada pel domini clar dels equips de la Barça Escola Barcelona i els Barça Academy Camps Itàlia, que s'han dividit les copes de primers classificats. A la categoria Sub-8, els jugadors del Barça Escola Barcelona Blau s'han imposat als Barça Academy Camps Suïssa Blau per 4 gols a 1, mentre que a Sub-10 l'equip de la Barça Escola Barcelona Blau ha hagut de remuntar el gol inicial de la Barça Academy Budapest per acabar alçant el trofeu de campions per 3-1.

Pel que fa a les dues categories més grans, a la Sub-12 la Barça Academy Yokohama (Japó) no ha pogut trencar l'hegemonia dels equips europeus en aquesta edició i ha caigut davant els Barça Academy Camps Itàlia Blau per 3-0, tampoc podent repetir la victòria que van aconseguir els seus paisans de la Barça Academy Katsushika la passada edició (celebrada el 2019). A la Sub-14, un gol als primers compassos dels Barça Academy Camps Itàlia Blau els ha donat la victòria davant la Barça Escola Barcelona per la mínima (1-0).

Per a les estadístiques, en aquesta edició s'han jugat un total de 352 partits, i entre els 104 equips han aconseguit anotar més de 1.600 gols.

WhatsApp Image 2022-04-14 at 4.31.21 PM

Els resultats