Intercanvi de samarretes de dos Barça Academy Alumni, Eric Garcia i Bryce Duke

Eric García és cinquè jugador de la història de la Barça Escola Barcelona en debutar amb el primer equip, mentre que Duke va incorporar-se a la Barça Residency Academy USA d'Arizona el 2019

Amb la finalització del primer partit de la gira americana del FC Barcelona al camp de l’Inter Miami va arribar l’intercanvi de samarretes típic entre els esportistes dels dos equips. Entre totes elles va haver una molt especial, ja que van ser dos jugadors sorgits de les escoles de futbol que el FC Barcelona té per tot el món, les Barça Academy, els que van fer aquest canvi: Eric García pel FC Barcelona i Bryce Duke per l’equip de Florida.

Eric García, cinquè jugador de la historia del projecte Barça Escola Barcelona en debutar amb el primer equip masculí del Club, va formar part de l’escola del Club durant la temporada 2008/09, tot just abans de ser incorporat pels equips inferiors de La Masia el següent curs Esportiu, on va incorporar-se a la selecció sub-10B.

Per la seva banda, Bryce Duke (21 anys) va incorporar-se a la Barça Residency Academy USA, situada a Casa Grande (Arizona) durant la temporada 2019. Tot just un any després va signar com a professional pel Los Angeles FC. Des del mes de gener del 2022 forma part de l’Inter Miami CF, equip amb el que ahir va jugar de titular en l’amistós amb el FC Barcelona.