Més de 400 jugadors tornen a Cap Cana a la cinquena Barça Academy Cup Las Américas

Prendran part al torneig un total de 45 equips de vuit països diferents

La Barça Academy Cup Las Américas torna a la República Dominicana tres anys després de la darrera edició prepandèmica, celebrada al desembre del 2019, i ho fa amb més de 420 esportistes. Aquest torneig de futbol exclusiu per a les Barça Academy i els Barça Academy Camps de la regió d’Amèrica i de la Barça Escola de Barcelona se celebrarà del 15 al 18 de desembre al seu escenari habitual, els camps de polo del centre eqüestre Los Establos de Cap Cana.

Aquesta cinquena edició del torneig comptarà amb un total de 45 equips repartits entre les categories Sub-8, Sub-10, Sub-12, Sub-14 i Sub-16, i ho farà amb esportistes provinents de 8 països diferents, ja que a més dels amfitrions i de la Barça Escola Barcelona participaran equips arribats des dels Estats Units (Barça Academy PRO Nueva York, Barça Academy PRO Miami, Barça Academy Chicago, Barça Academy Austin, Barça Academy Carolinas), Mèxic (Barça Academy Ciudad de México), Brasil (Barça Academy PRO Brasil) i els  Barça Academy Camps de Colòmbia, Guatemala i Puerto Rico. Novament, en aquesta edició també hi prendran part equips locals, com el Punta Cana FC i el Cibao FC.

La cerimònia inaugural de la Barça Academy Cup Las Américas tindrà lloc durant el matí del dijous 15 de desembre, mentre que la jornada de finals se celebrarà el diumenge 18. Com és habitual en aquesta competició, tots els partits se disputen en jornada matinal, ja que a la tarda se celebren activitats lúdiques i esportives per fomentar la fraternitat entre les escoles sobre la sorra de la platja o a la zona esportiva de l’hotel.