Obertes les inscripcions dels Campus d'estiu de Seccions de la Barça Escola

Les estades es faran amb les seccions de bàsquet, futbol sala i hoquei patins

L’oferta esportiva de l’estiu de la Barça Escola Barcelona acaba d’obrir el seu període d’inscripcions de cara als pròxims mesos de juny i juliol. Per a aquest estiu del 2023 aquestes estades multiesportives es faran amb les seccions de bàsquet, futbol sala i hoquei patins i comptaran, un cop més, amb el suport d’Assistència Sanitària. Totes comptaran amb una doble sessió d’entrenaments sota metodologia i entrenadors del FC Barcelona i rebran la visita de jugadors del primer equip de cada secció.

El Campus de Bàsquet Barça Escola se celebrarà a la Ciutat Esportiva Joan Gamper amb una triple modalitat, amb una setmana de durada del 26 al 30 de juny, amb una altra setmana de durada del 3 al 7 de juliol i amb una proposta combinada de totes dues setmanes. Està prevista la celebració d’un entrenament a la pista del Palau Blaugrana.

També comptarà amb 10 sessions d’entrenaments i competició el Campus de Futsal Barça Escola, que se celebrarà del 26 al 30 de juny principalment a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. En aquest cas, està previst que alguna d’aquestes sessions esportives es puguin celebrar a sobre del parquet del Palau Blaugrana.

Per una altra banda, el Campus d'Hoquei Patins Barça Escola tindrà lloc a la localitat de Corbera de Llobregat sota la direcció de l’exjugador de la secció Gaby Cairo i la coordinació de Dani Moreno, el coordinador dels equips base del FC Barcelona. En aquest cas, el preu del campus també inclou l’allotjament amb pensió completa i una sessió d’entrenament al Palau Blaugrana.