La BA Istanbul subhasta tres samarretes per a les víctimes del terratrèmol de Turquia i Síria

Els responsables de l'escola van rebre aquesta donació de la Fundació Barça durant la Barça Academy World Cup

La Fundació Barça ha donat tres samarretes signades pels jugadors del primer equip del FC Barcelona als responsables de la Barça Academy Istanbul per poder recaptar fons per a les víctimes dels terratrèmols de Turquia i Síria del 6 de febrer passat. Per intentar aconseguir la màxima xifra possible, aquestes tres samarretes se subhastaran durant aquest proper mes de maig i tindran un preu de sortida de 1.000 euros.

La licitació per les tres samarretes començarà el proper 1 de maig i els interessats a aconseguir una d'aquestes peces úniques tindran fins al dia 17 de maig per intentar fer-ne la millor oferta. Els diners recaptats es distribuiran pels canals oficials que està utilitzant en totes aquestes accions solidàries el govern turc a través de la Federació Turca de Futbol (TFF), ja que a través de la iniciativa Omuz Omuza, la comunitat futbolística al país està organitzant una gran campanya de donació per als damnificats pel terratrèmol.

El lliurament de les samarretes als dirigents de l’escola turca va tenir lloc durant la celebració de la passada Barça Academy World Cup, celebrada a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. Aquesta donació la van fer conjuntament el vicepresident primer de l'àrea esportiva del FC Barcelona, ​​Rafael Yuste, i el director esportiu del projecte Barça Academy, Sergi Barjuan, al Project Leader de l'acadèmia otomana, Ümit Kadir Sahin, sobre la gespa de l'Estadi Johan Cruyff just després de la inauguració de l´esdeveniment.

No hem d’oblidar que aquests terratrèmols, localitzats a la zona fronterera entre Turquia i Síria el 6 de febrer passat, van tenir una magnitud de 7,8 i van provocar desenes de milers de morts i van tenir més de 1.000 rèpliques durant el mes següent. A més, una gran tempesta d'hivern va obstaculitzar les feines de rescat, ja que va deixar caure neu sobre les ruïnes i va provocar una caiguda en picat de les temperatures. A causa de les baixes temperatures a l'àrea, els supervivents, especialment aquells atrapats sota la runa, van córrer un gran risc d'hipotèrmia.

Sobre la Barça Academy Istanbul
La Barça Academy Istanbul va obrir les portes durant l'any 2013 després de tres temporades fent Barça Academy Camps durant l'estiu. Actualment compta amb més de 850 nens i nenes dels 5 als 16 anys gaudint del futbol repartits en tres seus tant a la part europea com a l’asiàtica de la ciutat, a Maslak, Anadolu Hisari i Maltepe, que a més és el millor registre històric de participants. Entre tots aquests anys, més de 6.000 esportistes han passat per aquestes instal·lacions per formar-se a l'estil de joc i valors del FC Barcelona.

LINK SUBHASTA: https://ebay.to/3oDsdBG