Acció solidària de la Barça Academy Rabat

Els entrenadors van visitar un centre socioeducatiu que lluita per millorar la vida dels més desfavorits de la ciutat de Salé

La Barça Academy Rabat va organitzar la setmana passada un esdeveniment que va anar més enllà de la seva activitat principal. Membres de l'acadèmia blaugrana van visitar el Centre Al Amal, un centre socioeducatiu ubicat a la ciutat de Salé que té l'objectiu de contribuir a l'erradicació de la precarietat i l'exclusió social entre els infants de la regió.

Gràcies al partner local de la Barça Academy van poder visitar el centre i la gran funcionalitat d'aquest gràcies a les múltiples sales i espais que el formen. En acabar, fins i tot van poder compartir l'hora de dinar amb els joves que, com és tradició al Marroc cada cinquè dia de la setmana, van gaudir d'un deliciós cuscús, àpat típic local.

Regals i entrenament de futbol

Aprofitant la visita al centre, es va fer entrega d'equipacions de la Barça Academy i de pilotes de futbol, a més de la realització d'una sessió d'entrenament per als joves escollits pel centre segons la seva afició pel futbol i el seu rendiment escolar.