INFORMACIÓ PER A PARES

En aquest apartat trobareu informació o preguntes freqüents i/o rellevants que fan els pares abans d’apuntar el seu fills a la BARÇA Escola.

La BARÇA Escola de Barcelona permet la incorporació tant de nens com nenes d’entre 6 i 12 anys.

A la BARÇA Escola està situada a la Ciutat Esportiva Joan Gamper situada a Sant Joan Despí. Aquesta instal·lació, és el cor del FC Barcelona on les categories inferiors, el femení, el Barça B i el primer equip entrenen.

Aquesta temporada, envers la creació del Nou Espai Barça, tindrem la possibilitat de gaudir d’aquest espai, compartint-lo amb al resta d’equips i seccions.

Inscripcions i provés d’accés

1. Com em puc inscriure?

La convocatòria es realitza a través de la web de l’Escola mitjançant el formulari d’inscripció.

1. Qui s’hi pot inscriure?

Les proves d’accés per la temporada 2019/2020 van adreçades a nens i nenes nascuts entre el 2008 i el 2013. És de caràcter obligatori que tinguin residència a Catalunya.

1. En què consisteixen les proves d’accés?

Les proves consistiran en un entrenament amb els entrenadors de la BARÇA Escola que estarà dividit en 3 parts:

• Escalfament (jocs)
  • Part principal (conservació de pilota, partits)
  • Tornada a la calma

Els porters tenen una prova específica.

1. On i quan es duen a terme?

Les proves d’accés es realitzaran els dies 23 de març i 6 d’abril als camps annexes del Miniestadi.

1. Com puc saber si les he superat?

Tots els participants entraran a formar part de la base de dades de la Barça Escola.

Els participants que hagin estat admesos rebran una notificació per part dels tècnics de la Barça Escola mitjançant un correu electrònic.

Un cop superada la primera prova, es realitzarà un segon entrenament per triar els jugadors/es que podran incorporar-se a la Barça Escola definitivament.

Els jugadors que no puguin entrar a la Barça Escola en aquell moment, estaran en una llista d'espera per si es generen noves places durant la temporada.

1. Accés a la temporada 2019/2020

Les proves per la temporada 2019/2020 encara tenen places lliures d’inscripció!

1. Com arribar?

Transport privat:

• Des de Barcelona àPer la B-23 sortida 5
  • Des de les afores à per la B-23 sortida 8

Transport públic:

• Autobús: E43 i baixar a Av. Barcelona – Major i caminar 8 minuts
  • Tren de Rodalies: R4 parada de Sant Feliu de Llobregat i caminar 11 minuts
  • Tramvia: Tramvia fins Sant Feliu / Consell Comarcal i caminar 8 minuts

1. Puc accedir a les instal·lacions amb el meu vehicle particular?

No, l’accés a vehicles estarà totalment prohibit. Tot i així, es podrà utilitzar l’aparcament annex del Miniestadi.

Equip tècnic

1. Quin és l’equip tècnic o directiu de la Barça Escola?

L’equip tècnic estarà composat per el director, tres coordinadors (un per etapa), els entrenadors i els assistents.

1. Tinc algunes controvèrsies envers el meu fill. Haig de parlar amb l’entrenador?

No, sempre que es vulgui parlar d’alguna qüestió s’haurà de contactar amb el coordinador d’etapa.

Dinàmiques dins la Barça Escola

1. El meu fill pot combinar la Barça Escola amb un altre club?

Si. Tot i així, sempre haurà de prioritzar la Barça Escola. Durant la temporada existeixen faltes justificades i no justificades. En cas que hi hagi una tercera falta no justificada es donarà baixa aquesta família.

1. Què inclou la Barça Escola?

Inclou dos entrenaments setmanals i un partit diumenge per la tarda. A més a més, durant la temporada es realitzaran alguns torneigs i trobades segons disponibilitats.

1. Quina equipació necessitarà el meu fill?

Haurà de portar de casa les canelleres (son de caràcter obligatori) i les botes de futbol. La inscripció inclou: equipació d’entrenament curta i llarga i mitgetes. També serà necessari dur alguna ampolla d’aigua de casa.

Tota la indumentària haurà d’estar correctament marcada per tal d’evitar pèrdues en els vestuaris.

1. És obligatòria dutxar-se?

Si. Tot jugador que entrena a la Barça Escola. En cas de requeriments especials haureu de contactar prèviament.

1. Com es confeccionen els equips? I els entrenadors?

Els equips es formen per les edats (pre-benjamins, benjamins i alevins). La BARÇA Escola buscarà la millora del rendiment tant individual com col·lectiu, per aquest motiu, buscarem crear els equips el més competitius possibles.

Cada equip tindrà un primer entrenador.