INFORMACIÓ PER A PARES

En aquest apartat trobareu informació o preguntes freqüents i/o rellevants que fan els pares abans d’apuntar el seu fills a la BARÇA Escola.

La BARÇA Escola de Barcelona permet la incorporació tant de nens com nenes d’entre 6 i 12 anys.

A la BARÇA Escola està situada a la Ciutat Esportiva Joan Gamper situada a Sant Joan Despí. Aquesta instal·lació, és el cor del FC Barcelona on les categories inferiors, el femení, el Barça B i el primer equip entrenen.

Aquesta temporada, envers la creació del Nou Espai Barça, tindrem la possibilitat de gaudir d’aquest espai, compartint-lo amb al resta d’equips i seccions.

PROVES D'ACCÉS

Atesa la situació generada per la transmissió del coronavirus, i amb l’objectiu de preservar la protecció i la integritat dels jugadors/es, famílies i empleats, a la BARÇA Escola hem assumit les indicacions i les recomanacions preventives de les autoritats sanitàries competents.

Per aquest motiu, no podrem efectuar les proves d’accés a la BARÇA Escola en les dates que estaven programades.

Quan les circumstàncies ens ho permetin, comunicarem les noves dates per dur a terme les proves d’accés per formar part de la BARÇA Escola la pròxima temporada.

COMUNICAT

QUI ES POT INSCRIURE?

Les proves d'accés per a la temporada 2020/21 van dirigides a nens i nenes nascuts entre el 2009 i el 2014. És condició indispensable que tinguin residència a Catalunya.

Ubicació

Ciutat Esportiva Joan Gamper

Equip tècnic

1. Quin és l’equip tècnic o directiu de la Barça Escola?

L’equip tècnic estarà composat per el director, tres coordinadors (un per etapa), els entrenadors i els assistents.

1. Tinc algunes controvèrsies envers el meu fill. Haig de parlar amb l’entrenador?

No, sempre que es vulgui parlar d’alguna qüestió s’haurà de contactar amb el coordinador d’etapa.

Dinàmiques dins la Barça Escola

1. El meu fill pot combinar la Barça Escola amb un altre club?

Si. Tot i així, sempre haurà de prioritzar la Barça Escola. Durant la temporada existeixen faltes justificades i no justificades. En cas que hi hagi una tercera falta no justificada es donarà baixa aquesta família.

2. Què inclou la Barça Escola?

Inclou dos entrenaments setmanals i un partit diumenge per la tarda. A més a més, durant la temporada es realitzaran alguns torneigs i trobades segons disponibilitats.

3. És obligatòria dutxar-se?

Si. Tot jugador que entrena a la Barça Escola. En cas de requeriments especials haureu de contactar prèviament.

4. Com es confeccionen els equips? I els entrenadors?

Els equips es formen per les edats (pre-benjamins, benjamins i alevins). La BARÇA Escola buscarà la millora del rendiment tant individual com col·lectiu, per aquest motiu, buscarem crear els equips el més competitius possibles.

Cada equip tindrà un primer entrenador.