Barcelona Summer Camps

Per què inscriure't?

Gaudeix durant una o dues setmanes igual que ho fa un jugador del FC Barcelona durant tota la temporada. En les sessions d’entrenaments diàries podràs sentir-te com un jugador del primer equip del Barça preparant-te en les mateixes instal·lacions que ells, la Ciutat Esportiva Joan Gamper, mundialment coneguda com La Masia. A més, gaudeix en el teu temps lliure juntament amb nens i nenes amants del futbol de tot el món amb diverses opcions culturals i d’oci que t’ofereix una ciutat cosmopolita i plena d’història com és Barcelona.

• Es tracte d’un campus residencial i no residencial per als mes petits (actualment no disponible aquest programa) en el que es completa l’experiència futbolística amb diverses activitats formatives i lúdiques orientades a conèixer d’una forma més extensa al FC Barcelona i la riquesa cultural que ofereix la ciutat de Barcelona.

La Masia Summer Camp es celebra a la Ciutat Esportiva Joan Gamper durant tres setmanes al mes de juliol i està dirigit a nens i nenes de 8 a 17 anys, i està pensat per jugadors de la cinquantena seus que la Barça Academy té per tot el món com també per jugadores que ja han pres anteriorment en altres Barça Academy camps i per esportistes d’altres escoles i clubs esportius.

• Els participants de La Masia Summer Camp podran millorar el seu aprenentatge dels conceptes tècnics i tàctics del futbol d’acord amb la metodologia emprada habitualment per les diferents plantilles del FC Barcelona.

A més a més, els joves esportistes podran:

• Participaran en activitats formatives, lúdiques i recreatives relacionades amb el futbol i el FC Barcelona
    • Coneixeran els beneficis de la pràctica esportiva d’una forma distesa i divertida
    • Conviuran entre nens i nenes en edats de formació procedents de totes les parts del món, amb diferents cultures i inquietuds, amb els que comparteixen la passió per el futbol i més concretament, per el FC Barcelona.
    • Mantindran durant tot el campus uns hàbits dietètics i higiènics adequats.
    • Rebran una educació esportiva segons els valors que representa el FC Barcelona.
    • Realitzaran classes teòriques per profunditzar l’estil Barça dins i fora del terreny de joc.
  • Els entrenadors de La Masia Summer Camp són tècnics formats directament a les instal·lacions que el FC Barcelona, en la BARÇA Escola. Aquests tècnics compten amb una gran experiència com promotors de l’estil de joc Barça tant en Barcelona com al voltant del món en els més de 180 Barça Academy Camps que cada any es celebren en els cinc continents.

• A cada una de les jornades d’entrenament de La Masia Summer Camp es realitzaran dos sessions pràctiques sobre el terreny de joc de la Ciutat Esportiva Joan Gamper. A més a més, també tindran lloc altres xerrades tècniques i motivacionals que ajudaran a completar l’experiència esportiva dels joves participants.

En el cas dels porters, gaudiran d’un entrenament específic per a ells durant tres quartes parts de la sessió.